Pozycjonowanie – co warto o nim wiedzieć?

Potrzebujesz sprawdzić, jak zamówić pozycjonowanie i optymalizację? Na co czekasz? Koniecznie skieruj się na http://bit.ly/2ePYBwr

Pozycjonowanie to szereg działań, które mają na celu poprawienie obecności stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w SERP, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie powinno skutkować zwiększeniem dochodów firmy. Innym atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi bądź samej marki.

Google analizuje wszystkie strony internetowe w oparciu o około dwustu rozmaitych czynników. Rezultat tej diagnozy decyduje o tym, na którym miejscu strona czy jej podstrona wyświetli się internaucie w SERP na dane słowo kluczowe. Za główne czynniki rankingowe profesjonaliści do spraw SEO uważają m.in. prędkość ładowania, linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne), jak również jakość treści.

Wpisując w przeglądarkę Google dowolną frazę, internauta dostaje listę stron, które algorytm uznał za najlepiej dopasowane do wpisanego zapytania. Które strony wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania na najlepszych pozycjach? Przede wszystkim te, których zawartość jest niepowielona z innych witryn oraz dobrze nasycona poprawnymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest też prawidłowo zoptymalizowanie kodowanie, szybkość ładowania się strony (zarówno w wersji na desktop, jak i mobile), a także ilość stron www kierujących odnośniki do naszej witryny.

Czy opłaca się przekazać pozycjonowanie strony albo sklepu internetowego agencji SEO?

Algorytm Google cyklicznie jest modyfikowany, stąd zaleca się powierzyć pozycjonowanie sklepów i stron internetowych specjalistom. Słusznym wyborem jest firma SEO, która ma kilkuletnią praktykę w takich działaniach. W takich agencjach pracuje szereg specjalistów nie tylko od SEO, lecz także kreatywnego pisania czy tworzenia stron. Pozostawiając pozycjonowanie strony podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również rozwiną firmę.

Do kogo skierowana jest oferta pozycjonowania sklepów i stron www?

Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta adresowana do zarządców stron, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż usług albo produktów firmy. Prowadząc nawet niszową działalność niewyobrażalne jest obecnie nie posiadać własnej strony firmowej albo ją uruchomić, natomiast zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznes to ciągła rywalizacja o dotarcie do nowych klientów. Wedle szacunków blisko 97% klientów sprawdza w internecie opinie o lokalnych markach, co klarownie wskazuje do jak obszernej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu czy strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google niesamowicie zwiększa szansę, że klient skorzysta z naszej oferty.

Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]