Skieruj się tu jeśli chcesz zamówić pozycjonowanie stron www.
Znamy trzy główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową funkcję przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, Zielone Świątki lub finały Pucharu Europy w piłce nożnej. Ten typ pozycjonowania jest wyjątkowo skuteczny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie odkryta i użyta ze stosownym wyprzedzeniem. Zwykle pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki i gastronomii. Przeważnie powinno się zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, aby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową ewentualnie uzupełnioną treść strony.
Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon
Kolejny model pozycjonowania to dobre i wypróbowane rozwiązanie dla osób posiadających niewielki budżet na reklamę. Dzięki stosownemu dobraniu słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale także stawki za reklamę w Google Adwords istotnie się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także znacznie mniejszą konkurencję. Ważne jest też to, że rośnie tendencja do wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– smartfon LG K40 niebieski,
– obuwie Adidas V racer białe sklep online,
– golarka Braun Seria 3 czarna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle istotne zwłaszcza dla sklepów online. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment produktów mogą efektywniej piąć się na wysokie pozycje w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu najistotniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić z reguły:
– miejscowość (przykładowo “weterynarz Kraków”)
– dzielnicę (“sklep rowerowy Sadyba”)
– kraj (“studio filmowe Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w działaniach dla firm lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do klientów przebywających w danym regionie. Ta metoda pozycjonowania jest wykorzystywana również wtedy, gdy firma ma niewiele finansów na promocję i nie może walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]