Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Zajrzyj w to miejsce po więcej szczegółów o tym, jak wybrać agencję SEO.

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że współcześnie obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie tu spora cześć klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej ofercie. Jak zatem wybrać solidną agencję SEO? Polecamy posłuchać sugestii ekspertów.

Google radzi, jak zatrudnić dobrą agencję SEO

Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i nieustająco rozwija się w zasadzie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo obecności licznych alternatyw, jak między innymi Bing, Yahoo lub DuckDuckGo, w dalszym ciągu liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje pozyskać widoczność w internecie, musi zapracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest mocna, z reguły nie jest to możliwe bez doradztwa ekspertów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i zamieściło krótki film o tym, jak znaleźć dobrą firmę SEO.

Główne cechy dobrej firmy SEO

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, klarownie objaśnia, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
  • umiejętność oceny budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto jest jego najsilniejszą konkurencją.

Przedstawicielka Google akcentuje także, iż rzetelna firma SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, często dającą dostrzegalne efekty najczęściej po kilku miesiącach działań.