Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona wysoko w…
By odbiorca odkrył twój biznes powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz również postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa…
W sieci można niesłychanie szybko znaleźć informacje na dowolny temat. Internauci upodobali sobie w szczególności radzenie się Google odnośnie kwestii zdrowotnych, często nawet poprzedzając definitywną…
Mimo, że Małopolska to jedno z najmniejszych polskich województw, ma ono sporo do zaoferowania zarówno odwiedzającym z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje…
Stolica Małopolski to miasto pełne zabytków, które co roku odwiedzane jest przez setki tysięcy przyjezdnych. To dla nich przygotowano wiele serwisów internetowych, których intencją jest…
Rich content, czyli bogata treść, to rozbudowane opisy produktowe, które zawierają nie tylko tekst, ale też zdjęcia, infografiki i animacje. Sprawdź, dlaczego warto stosować rich…
Zgodnie z definicją internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to kontrola firmy, spółki czy przedsiębiorstwa pod kątem licznych aspektów, np. finansowych i organizacyjnych, a…
WordPress, który został opracowany w głównej mierze jako platforma blogowa, ekspresowo stał się jednym z najczęściej używanych CMS-ów. Ze względu na to, iż bez problemu…
Zapłaciłeś fortunę za swoją witrynę internetową, jednak ona nie przyciąga kolejnych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada nowoczesne technologie, ale pieniędzy wcale nie przybywa? Licznik…
Samo stworzenie strony internetowej nie gwarantuje nam, że pojawi się ona w wynikach wyszukiwania. Aby tak się stało, należy dodać ją do indeksu Google. Jak…