Firmowe gadżety to jedna z najefektywniejszych metod kreowania pozytywnego wizerunku marki w oczach konsumentów oraz partnerów biznesowych. Niezwykle dobrze do tej roli nadają się akcesoria, które wykorzystujemy na porządku dziennym – w szczególności, jeżeli okazują się rzeczywiście pomocne. Stąd właśnie tak dużo firm do reklamy swoich usług wykorzystuje długopisy, notesy czy latarki. Wśród gadżetów reklamowych coraz większe znaczenie zdobywają parasole – to w końcu sprzęt, z którego często korzysta gros osób. Dodatkowo parasole wyzwalają dobre asocjacje – w głównej mierze te związane z bezpieczeństwem i opieką.
Parasole reklamowe – doskonałe dla firm, których rolą jest zapewnienie klientom ochrony
Jak nadmieniliśmy we wstępie, parasole kojarzymy głównie z protekcją przed opadami i wiążącym się z tym uczuciem spokoju. Trudno o bardziej pozytywne skojarzenia. Klienci bądź partnery, którzy otrzymają taki gadżet, na pewno docenią gest i wypracują sobie dobre zdanie o promującym się podmiocie. Z tego powodu parasole z logo firmy szczególnie dobrze zdają egzamin w marketingu podmiotów, których kluczową misją jest zagwarantowanie klientom ochrony w różnych sytuacjach. Wprawdzie z ich pomocą promują się wszystkie marki, jakkolwiek polecane są one głównie firmom świadczącym usługi medyczne, pośrednikom finansowym czy agencjom ubezpieczeniowym.
Parasole z logo – jak dobrać stosowny rodzaj do promocji?
By klient czy kontrahent rzeczywiście był usatysfakcjonowany otrzymanym parasolem, ten musi być niezawodny. Dlatego szukając parasoli z nadrukiem reklamowym należy wziąć pod uwagę głównie ich jakość oraz sposób składania. Ze względu na swobodę ich przenoszenia, idealną opcją są parasole teleskopowe, które bez problemów zmieszczą się nawet w damskiej torbie.